Wednesdays With Iva: Menstruacija

Hej drugari!!!♥

Znam nije me bilo 2 meseca i znam da u zadnje vreme pišem samo "Wednesdays With Iva" i znam da treba da pišem redovnije ali sam morala malo da odmorim mozak od svega. Izvinjavam se opet, po ko zna koji put ali eto.

Bila sam u Beču 2 nedelje i bilo mi je divno. Sad 15. avgusta idem u Grčku sa najboljom drugaricom i roditeljima.

Danas ću pisati o pomagalima za ciklus i kako prebroditi te grozne dane.

I Ulošci VS. Tamponi



 Ja iskreno preferiram uloške. Lakše ih je koristiti i ne možete nikako pogrešiti prilikom stavljanja uložaka. Što se tiče tampona nikada ih nisam koristila, većina mojih drugarica takođe koriste uloške a koriste tampone samo kada idu na bazen. Ja preporučujem uloške, ali na vama je naravno.





II Brendovi uložaka

Ja koristim "Libresse" i ponekada "Always", ali opet kažem sve zavisi od vas i šta vama odgovara.

III Modeli

Postoje razni ulošci, tj. razni modeli, izgled, kada se koriste i za šta.
Počnimo od dnevnih uložaka.
Dnevni ulošci kako im i samo ime kaže koriste se svakodnevno. Neke devojke koriste svakodnevne uloške i kada nemaju menstruaciju.
Dnevni ulošci
Postoje klasični ulošci, koji se koriste tokom dana, a mogu i tokom noći.
Klasični ulošci
Postoje noćni ili deblji ulošci, koje ja koristim. Njih uglavnom koriste devojčice, devojke ili žene sa obilnijim krvarenjem ili koje prosto žele da budu 100% sigurne.
Noćni ili deblji ulošci
Takođe postoje ulošci bez krilca oni su najčeće dnevni.

A ovde možete pogledati ostale modele i sve što vas zanima vezano za menstruaciju, PMS, uloške i ostalo. 

IV Period Hacks

Pijte puno vode.
Jedite banane.
Jedite crnu čokoladu.
Spavajte duže.
Manje će vas boleti stomak ako koristite uloške umesto tampona.
Termofori su nam najbolji prijatelji.
Vežbanje i sport pomažu, verovale ili ne.
Uvek imajte rezerve uložaka, tampona u tašni.
Predlažem da nosite tamnije pantalone ili suknje.
Uvek nosite vlažne maramice sa sobom.
Takođe predlažem da uvek imate sa sobom košulu ili duks za svaki slučaj ako vam probije na pantalone ili ako imate strašne grčeve da se utoplite.
Nemojte da jedete mnogo masnih, preslanih,preslatkih stvari kao ni alkoh, ove stvari samo pogoršavaju bol u stomaku.
Ako imate strašne bolove u bilo kom delu tela, pogotovo u stomaku ili ako imate glavobolju bolje ostanite kući.
Disney-evi filmovi jesu lek za dušu.

Nadam se da sam vam pomogla i da ću biti odgovornija.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Sviđa mi se post..Direktna si i iznosiš svoja mišljenja što mi se jako sviđa... Mogla bi pisati o svom putu u Beč ili u Grčku (naravno, nakon što je posjetiš)... Nadam se da ćeš sad češće pisati i biti aktivnija na Blogu -.^

    whiteness3.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvala ti puno! Veliki sam obožavalac tvog bloga! Zahvaljujući Bravu sam te pronašla. Veoma si inspirativna. Hvala ti još jednom i hvala za predloge.<3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts