2015!!!

Hej drugari!!!♥

Prvo srećni praznici i Nova Godina. Nadam se da ste se lepo proveli i da ste se malo odmorili.

Znam da nisam bila aktivna, izvinjavam se i obećavam da ću se potruditi da češće postavljam.

Ja sam provela moj raspust u Beču sa najboljom drugaricom i bilo je magično. Kako ste se vi proveli?
Bile smo u jednom japanskom restoranu, tamo sam po prvi put jela sa štapićima i prvi put sam jela bento.




Bento


 Japanci vole da ukrašavaju svoju hranu, a omiljeno jelo za ukrašavanje im je bento. Vole da se igraju i da prave razne likove iz mangi ili animea. Nažalost ja nisam imala priliku da jedem ukrašeni bento, ali kako god da okrenete bilo je više nego ukusan.

Odlučila sam da ću malo potražiti na internetu kako se pravi bento, ali nisam imala sreće da nađem. Ali sam uspela da nađem stranicu, tj. blog jednog od boljih japanskih restorana u Beogradu.
Blog restorana









To je to za danas! Poljubac za moje drugare!!!♥



Comments

Post a Comment

Popular Posts