Birthday Haul

Hej drugari!!!♥

Kao što sam i obećala uradiću Birthday Haul. Nemam trenutno vremena da snimim pa ću slikati. Izvinite što nisam postavljala imam previše da učim, a još sam išla i popodne u školu, nadam se da ću sledeće nedelje uspeti svaki dan da postavljam.

Pa da počnemo!


Ovu šnalicu sam kupila u Clair's-u dok sam bila u Beču. Obožavam da je nosim kada izlazim i kada je lepo vreme.








 'Chance' by Chanel i je definitivno jedan od omiljnih parfema. Kupila mi ga je sestra dok je bila u Amsterdamu zajedno sa jednim preslatkim džemperom koji je trenutno na pranju.
 Ovu maskaru često kupujem ili u Oriflame-u ili u Lily-ju. Najobičnija maskara po meni ali lepo podiže trepavice.
 Ovaj lak za nokte sam dobila za rođendan ali sam želela da ga pokaže zato što mi se mnogo sviđa boja i dugo traje.
 Ovu senka za oči je iz Essence. Koristim je samo kada izlazim, tj. ako idem na neki rođendan ili proslavu. Smatram da je mnogo jaka za svakodnevno šminkanje. 
 Ovo labelo sam prilično sigurna da svi znamo. Ja ga apsulutno obožavam i obožavam njegov miris. Najbolji koji sam koristila ikada.
I ovaj karmin isto iz Essence. Volim da ga nosim pošto mi je crvena (skarletna) omiljena boja, a i mislim da mi pristaje hahaha. Traje skoro ceo dan.









Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Odlican post.Imamo istu maskaru i labelo.Slazem sa da labelo ima apsolutno savrsen miris

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts