Ponovo u školi i zvanično maturant

Hej drugari!!!♥

Došao je taj 1. septembar kao i prvi školski vikend, pa kako se osećate?

Ja sam od ove godine maturant, početak 8. razreda je bio prilično dosadan i ako sam je nadala da će to sada biti neko VAU iskustvo, nije baš.. Ali dobro, razred ko razred, zar ne?

Bila sam u Grčkoj na Eviji i bilo je prelepo, verovatno ću pisati post o tome ali nisam sigurna.

Mi smo dobili novu razredn, nekoliko novih nastavnika i tako... Prilično opušten početak, naravno već smo dobili neke zadatke i svaki nastavnik nam je održao govor u maturi i kako smo sada "odrasli, razumni, vredniji i pametniji".. Prošlo je ukupno 3 meseca, ako i toliko.. Koga zavaravate? Ne mene.. Ali dobro mislim da je to njima vec ponavljajuća radnja, kruži već godinama, navika.

Iskreno sve je tako brzo prošlo i ne mogu da verujem da ove godine završavam jedan deo svog školovanja, neverovatno mi je.

Koliko god ne želim da priznam nedostajalo mi je da sedim u klupi i žvrljam po sveskama dok slušam sav taj nemir i glasove u horu. I nedostajace mi svo to glupiranje i sve što smo radili zajedno ovih osam godina, valjda zato što znam da nikada neću imati te iste osobe. Znam da kada to zadnje zvono odzvoni 30. maja da nema nazad, gotovo je. Jedan deo će zauvek biti tu, a drugi deo će otići i neće se vatiti. I ako smo mi i dalje mladi, mali i deca osećam se kao da je ovo kraj nekog našeg detinjstva. Ali kažu da je svaki kraj novi početak, zar ne?

Pa kako je vama prošao početak?

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts