Šta mene čini srećnom

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Danas, sam htela da podelim s vama, šta mene čini srećnom.

Mene plava boja čini srećnom, svi kažu da je to tužna boja. A mene baš poceća na neki mir i spokoj.

Takođe me čini srećnom cveće tokom proleća. To mi je neki prelazni period, iz jednog doba u drugo. I nekako me čini zadovoljnom.

Knjige me čine apsulutno srećnom. Mnogo volim knjige.

I kišu mnogo volim. Miris betona i zemlje posle kiše mi je omiljeni, ima nešto u tome što me prosto čini srećnom.

Volim i muziku, muzika me čini toliko srećnom i smirenom.

Baš me zelen jebuke čine srećnom.

I crvene su odlične.

Nove sveske me baš usrećuju, i njihov miris svežeg i netaknutog papira.

Bez prstenja, ne mogu da izađem iz kuće. Ako ih nemam raspoloženje mi je na nuli.

Prijatelji me čine neverovatno srećnom i zadovoljnom.

Porodica me nekad nervira, ali ne bih mogla da budem srećna bez nje.

Mačke me čine nasmejanom, i psi.

Zveckanje ključeva me čini manje nervoznom.

Novogidišnje lampice mi donose neki lep osećaj u grudima.

I jesen me uvek čini neverovatno zadovoljnom.


Ovo je jedan kratak post, o tome šta mene čini srećnom. Čisto da se podsetim i vas takođe da podsetim da nije sve tako crno i belo.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts