Update: Gde sam i bila i šta se dešava sa ovim blgom?

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Počela je jesen, moje omiljeno godišnje doba. Iskreno više volim kad je hladno nego kad je toplo. Sad je sezona džempera, kaputa, kapa, bordo i braon boja i tople čokolade.. Ništa lepše.

Ali ja naravno nisam ovde da bi pisala o jeseni, niti o bilo čemu, iskreno, interesantnom. Danas ću vas uputiti u to šta se sve izdešavalo i zašto ja to opet nisam bila aktivna od praistorije.

Pa ovako, prijemni se bližio sve više i više kada sam ja prestala da pišem, onda je prošao prijemni, došao upis i došlo je leto. Ja sam moje leto provela u Engleskoj i u selu sa najboljom drugaricom. Iskreno mi nije bilo ni do pisanja, ni do bilo kakvih 'obaveza', pa sam ja opet podbacila u postavljanju postova na blogu, kao i uvek... Ja nemam šta da vam kažem što se tiče moje, da tako kažemo 'neodgovornosti', ali šta ću. Nekada mi se prosto ne da.
Nemojte me pogrešno shvatiti ja mnogo volim da vodim ovaj blog, i obožavam da postavljam, ali nekada prosto nisam u fazonu niti u nekom rapoloženju da to radim. Pa zato ću verovatno retko postavljati, jednom do dva puta mesečno.

Ne znam šta bi vas još zanimalo... Upisala gimnaziju, imam predivno odeljenje i upoznala sam par fenomenalnih osoba. Kao što sam već rekla provela sam jedan deo raspusta u Engleskoj, tačnije dve nedelje, u kampu. Bilo mi je divno i tamo sam  isto upoznala super osobe. Provela sam jedan dan u Londonu, jedan dan u Kembridžu i jedan dan u Oksfordu. Ovo mi je drugi put kako idem pa sam već znala kako neke stvari funkcionišu i kako izgledaju, ali je još uvek sve bilo genijalno.

Slobodno mi se obratite u komentarima šta bi voleli da vidite kao sledeći post, ili ako imate bilo kakvo pitanje. Možda ću opet postaviti ono za glasanje pa ćemo videti.


To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts