Coffee With Iva: Book Tag

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Ima li nešto novo u vašim životima? Ako idete u gimnaziju ili u srednju pretpostavljam da baš i nemate život. Učenje, spavanje, učenje, spavanje, i sve tako u krug. Tragedija.
Za danas sam vam spremila mali tag, zato što nisam kreativna niti imam puno snage.

Pa da počnemo...

(p.s. jesen je tako žuta ove godine, mislim stvarno žuta!)

1. Da li smatraš sa je rezime na poleđini knjige korisna ili nepotrebna stvar?

Da, naravno. Smatram da je rezime na poleđini jako bitan zato što mnogo ljudi sudi o knjizi po njenom spoljašnjem izgledu. Tj po njenim koricama. Gluposti, knjiga je toliko više od njenog spoljašnjeg izgleda, kao i mi sami. Tako da, da taj rezime ima neku prelaznu tačku. Pomaže ljudima da se odluče. 

 2. Kupuješ novu knjigu, u kakvoj formi je uzimaš, da li audio, e - book, u mekom ili tvrdom povezu?

Pa sve zavisi od toga šta planiram da radim s njom. Ako planiram da žvrljam, pišem komentare, savijam uši i podvlačim citate. Onda definitivno uzimam s mekim povezom, a ako želim da mi izgleda i estetski lepo onda uzimam sa tvrdim koricama. Što se tiče audio i elektronskih knjiga, to baš i ne volim. Mnogo mi je lepše da fizički držim knjigu u rukama. 

 3. Dok čitaš, da li zapisuješ nešto na stranicama knjige, neki komentar ili misao?

Pa kao što sam i rekla, to ponekad radim. Ali ne često, samo ako baš imam potrebu da ostavim neki lični pečat i tako to. Volim da podvlačim citate, to mi je neka kao tradicija. 

 4. Da li je bitno da li je pisac žensko ili muško?

Naravno da nije bitno. Bitno je samo da je knjiga dobro napisana, da ima dobru formu i odlične likove. U suštini da je vredna čitanja. 

 5. Da li čitaš unapred?

Pa najčešće ne, ali ponekada mi se desi da nesvesno skrenem pogled, zato što sam nestrpliva i u isčekivanju. Ali trudim se da to ne radim. 
 
6. Koliko često organizuješ svoje police?


Jao, ja i moje police. Pošto sam sad za leto renovirala sobu, preko celog jednog zida, od plafona pa sve to ormarića na podu su mi police. Trenutno mi knjige  i nisu baš uredne i raspoređene kao što su nekada bile, ali imam neki svoj sistem. Na primer sve vezano za Hari Potera ide na jednu policu, sve vezano za TRC ide na drugu i tako. 
 
7. Gde čitaš?

Bukvalno svuda. Gde god i kad god stignem, ja čitam. 

8. Da li ti je muka da čitaš dok se voziš?

Nije, ali su mi uvek dok sam bila mala govorili da ne čitam dok se vozim pa sad mi je nekako čudno da čitam dok se vozim...

9. Hari Poter ili Sumrak Saga?

Hari Poter, logično da logičnije ne može biti. (Ništa protiv Sumrak Sage, nisam fan a nisam ni hejter.)

10. Da li nosiš knjige sa sobom dok putuješ?

Uvek nosim knjige sa sobom. Ali uvek. 

11. Da li mirišeš svoje knjige?

Ako su nove, onda da. 

12. Knjiga sa ili bez ilustracija?

Bez... Mislim, zašta bi mi trebale ilustracije... Možda kada sam bila mala, ali sada ne. 

13. Šta si volela da čitaš, ali si vremenom shvatila da je nekvalitetno štivo?

Pa smatram da svaka knjiga ima neku svoju vrednost, i postoje knjige za razne uzraste. Pa naravno da smatram da su knjige Sare B. Savić i tako to sada veoma smešne i glupe. Ali sam ih zato obožavala kada sam imala 6-7 godina. 

14. Koja je najkraća knjiga na tvojoj polici?

"Detroit" od Bojana Vasića. Savremena poezija.

15. Da li voliš samo da čitaš ili i da pišeš? Da li vidiš sebe kao pisca u budućnosti?

Kao što već znate, moj san je da postanem pisac. Tako da, da. Obožavam i jedno i drugo.

16. Kada si zavolela čitanje?

Još kada sam bila baš mala. U mojoj porodici je knjiga svetinja. I svi volimo da čitamo.

17. Koji je tvoj omiljeni klasik?

Ili "Ema" od Džejn Ostin ili "Veliki Getsbi" od Ficdžeralda. 

18. Da li ti je književnost išla najbolje u školi?

Pa u suštini da, bila sam među najboljima. 

19. Da ti neko pokloni knjigu koju si već pročitala i nije ti se svidela, šta bi uradila s' njom?

Zahvaliću se i verovatno ću se praviti da sam oduševljena. Ili tako nešto. Ne bih želela da ih uvredim.

 20. Za koji serijal iz YA žanra znaš sem Hari Potera i Igre Gladi znaš?

Ufff, znam baš dosta. Sumrak saga, TRC, Persi Džekson, Instrumenti smrti, Vampirski dnevnici, Lavirint, Divergentni... Ima ih još mnogo. 
 
21. Koja je tvoja omiljena reč?


Omiljena srpska reč mi je 'kiša', omiljena engleska reč mi je 'serendipity' i omiljena španska reč mi je 'mariposa'. 

22. Vampiri ili vile?

Veštice. (na -v je, tako da..)

23. Duhovi ili vukodlaci?

Vukodlaci. 

24. Shapeshifter-i ili anđeli?

Shapeshifter-i. Teen Wolf zauvek.

25. Ljubavni trougao ili zabranjena ljubav?

Smučilo mi se i jedno i drugo... Ali ako baš moram da biram, onda zabranjena ljubav.

 26. Da li u kući imaš određeno mesto za čitanje?

Već sam rekla da nema... Ali bukvalno svuda čitam.

27. Obeleživač/Bookmarker/Graničnik ili bilo koji papir?


Imam dosta obeleživača, ali sam baš lenja da ustanem i da ih uzmem, pa bilo koji papirić mi je dovoljno dobar. 


Pa to bi bilo to! Neka pitanja sam izbacila, i tako.

Nadam se da vam se svideo post.


To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts