Najveći trendovi na Balkanu - Collab w/ Katarina's Diary

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Za danas sam vam spremila jedan malo drukačiji post, prvi collab na ovom blogu ikada! I to sa jednom veoma, veoma divnom blogerkom koja se zove Katarina, tj. Kaća.

Ona i ja smo se pre nekih 10 dana dogovorile da uradimo collab post, naravno trebalo nam je malo vremena da vidimo šta ćemo i kako ćemo, ali evo nas.

Danas ćemo vam obe pričati šta mi mislimo o trenutnim najvećim trendovima na balkanu.

Njen post možete pročitati ovde: Moje mišljenje o trendovima na Balkanu #2 - Collab

Pre nego što krenemo, želim samo da jasno i glasno izjasnim da ovo nije tzv. "bacanje hejta" niti bilo šta tome slično, ovo samo neka moja lična mišljenja i aspekti vezano za ove stvari.

Pa da počnemo...

1. Air Max patike

Meni se one iskreno ne sviđaju, ne znam zašto, ali prosto me ne privlače i malo su me "džombaste". Dosta mojih drugarica i drugova ih ima, i vole ih ali meni se to prosto ne sviđa. Postoje razne varijante Air Max patika, meni se ne sviđa obilk. Tj. đon, što je ja mislim ceo smisao patike, ali eto. One nisu popularne samo na Balkanu, već svuda po svetu. Takođe mislim da stvarno nisu vredne 20.000 dinara, ne znam za vas, ali ja mislim da je to preterano. Prvo mi se mnogo više sviđaju Super Star, ali i one smatram da su preskupe.

2. Afro pletenice/kikice

Nisam luda ni za ovim trendom, smatram da su ove pletenice deo jedne kulture. Ne naše, već tuđe. I malo mi iskreno, da izvinite idiotski kada vidim devojku koja je tip top obučena, sluša pritom našu muziku, nosi neki drečavi karmin i afro pletenice. Mislim to mi je nekako glupo, malo mi se čini kao da ismevamo i pravimo budalaštinu, tj.  trend od nečije kulture i tradicije.

3. Kožne pantalone/helanke

Ovakve pantalone ili helanke, stvarno umeju lepo da izgledaju ako uspete da ih sparite sa pravim stvarima. I uopšte ne izgledaju loše, ali stvarno mislim da je odvratan osećaj kada ih navlačite, svlačite ili kada slučajno prođete rukom preko njih. Ali to je samo moje mišljenje, ne posedujem jedne takve pantalone, ali sam probala drugaricine, i znate kada vam se desi da se naježite zvog nekog zvuka ili nečega. E tako sam se osećala tih 2 minuta koje sam provela u njima.

4. Helanke sa leopard printom

E sad, ja nisam osoba koja zna da kombinuje životinjski print sa bilo čime, i iskreno ja bi izgledala kao zadnja budala u tome. Vi naravno imate osobe koje to znaju da nose savršeno, i nemam ništa protiv toga, ali eto to nije moj stil. Opet to je neki već svetski trend već godinama, ali u Srbiji se u zadnje vreme baš potencira.

5. "Debele" obrve

Ja sam osoba koja ima dosta obrva, mislim prosto nemam potrebu da ih popunjavam, možda nekad baš malo, ali retko kad, a plus ne moram nešto katastrofalno mnogo da ih čupam - tako da sam imala dosta sreće sa time. Kao i većina ovih trendova, mislim da je to poteklo iz nekog opet svetskog trenda, pogotovo sa instagrama. I onda je Srbija opet upala u vrtlog trendova koji prolaze brzinom svetlosti svuda u svetu, a ostaju u Srbiji jako dugo. Takve obrve stvarno umeju lepo da stoje, npr. ja imam druagricu koja jedva ima obrve, ali kad uzme da ih popuni + tako jako, stvarno joj lepo stoji. To je sve sad od osobe do osobe, kao i svi ostali trendovi o kojima pričam.

6. Ugg čizme

One su svuda, i uvek će biti svuda. Mislim da je to više vremenski trend, svi će ih voleti zauvek i tako to. Iskreno vidim zašto, stvarno su udobne i postoje stvarno mnogo lepi modeli. Ali ja nikada neću preći preko rečenice koju je baka moje druagrice rekla njoj kada joj je videla Ugg čizme, a to je - "To sam mogla i ja da ti ištrikam." Ja sad svaki put kad vidim Ugg čizme umrem od smeha zbog toga. Ali narano da ne izgledaju kao tipične vunene čarape, znate već kakvi su stariji ljudi. Ali opet sa druge strane, smatram da je preterano davati 30.000 i više za jedne čizme....

7. Gladijatorke

Su bile jako populane i ranijih godina, ali sada su se opet vratile u modu. Meni one u stvari nisu toliko ružne, ali postoje neke stvari zbog kojih ne mogu da ih smislim. Na primer, koliko je potrebno u stvari vremena da ih navučeš i zakopčaš... Taj proces, svaki put kada vidim neku devojku leti kako nosi gladijatorke ja joj se istinski divim koliko ona ima strpljenja. Tako da, u suštin one mogu lepo da izgledaju, ali opet nisu nimalo za mene.

Naravno kao što vidite ja baš i nisam veoma pozitivna oko ovih trendova, ali hej, rekla sam da je ovo samo moje lično mišljenje i da vi naravno ne treba da se uvredite na bilo koji način niti da vas moje mišljenje na bilo koji način nešto fatalno pogađa.

Eto to je to...

Nadam se da vam se svideo post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥


Comments

  1. hhaha, zanimljiv post! Pročitala sam i Katarinin i oba su odlična!

    Učlanila sam se u blog, veoma mi je simpatičan i definitivno zaslužuješ još pratilaca..

    Poseti i moj blog smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Suprr blog i zanimljiv post, samo nastavi, oratim te, pa ako želiš uzvrati 💋💋


    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts