Unboxing - All In Packaging

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Za danas imam malo iznenađenje za vas! Pre nekih desetak dana mi se javila kompanija koja proizvodi pakovanja za lepotu (šminku) i negu. Sada ne znam kako vi, ali ja stvano volim teglice, nesesere i kutijice, pa sam odlučila da napravim malu saradnju sa njima. Oni su mi poslali 8 svojih proizvoda, ali tako da  ja sama izaberem koje želim da isprobam.

Unapred da naglasim, da sam ja ovo dobila besplatno, ali naravno da to ni na kakav način neće uticati na moje mišljenje ili istinu o ovim proizvodima! 

Svi njihove proizvode možete pronaći na njihovom zvaničnom sajtu: http://allinpackaging.co.uk/

1. Crno - beli neseser

 Ovaj neseser sam prvi ugledala na sajtu dok sam pretraživala šta sve imaju! Neke srednje veličine je, i veoma je kompaktan + i lepo izgleda. Ja bi ga koristila za šminku i neka kraća putovanja. Ima dva rajsefušlusa (ili kako god da se piše i kaže) i ovu malu ručkicu na gornjem delu nesesera. On je u stvari dosta dubok za svoju veličinu, što mi se i najviše sviđa, pošto ne zauzima mnogo mesta, a opet može svašta da stane u njega.


2. Crno - rozi neseser 

Ovaj neseser meni više liči na neku perničicu, zato što je tako duguljast, ali dobro. Iskreno jedino što me je onako uhvatilo nespremnu jeste jačina ove roze boje. Sad ne vidi se toliko na slici, ali uživo je stvarno jaka roze boja. Što ne mora uopšte da bude loše, ali ja iskreno volim više pastelne i slabije boje što se tiče roze, plave, žute itd. Tako da je to možda jedina stvar koja mi se nije svidela kod njega. Ali opet je mnogo kompaktan, kao i prethodni. Ja bi ga isto verovatno koristila za neku šminku ili kao pernicu.



3. Veliki roze neseser 

Ovaj neseser mi je najomiljeni proizvod u celom ovom paketu! U njega može da stane sve što vam treba + mnogo je lep. U njega mogu da vam stanu, četkice, šminka, nega za lice, četkica za zube, pasta, ma sve! Savršen je!

Unutra se nalaze pregrade.

Takođe dobijate i ovaj mali miniaturni neseser ili novčaničić, ne znam šta je. U njega na primer možete da stavite kutiju od sočiva, ako ih nosite ili neki nakit (npr. minđuše).

On ima učkur gore, i veoma se lako zatvara i otvara.


4. Plastična tegla 

Ova plastična tegla mi se mnogo svidela, pošto pod 1) ne može da se polomi i pod 2) volim tegle! To jako čudno zvuči, ali ja stvarno volim tegle. Ne znam zašto, ali ja ih stvano volim. Ova tegla mi je super pošto ja volim da nosim salate i hranu kada idem da učim negde ili kada sam na engleskom (ujutru mi je, vikendom i onda ne stignem da doručkujem). Jedino što mi je onako negativno, jeste to da se mnogo teško otvara i zatvara. Stvarno je mehanizam užas, a imala sam "iskustva" sa ovakvim teglama i potpuno se lagano zatvara i otvara. Tako to je jedino negativno vezano za ovu teglu.



5. "Eos" kutija za labelo

Ovo mi se mnogo svidelo, zato što ima milion i trilion onih DIYs za napravite svoj eos i tako to. Pa pošto ne želim da bacim 700 i nešto dinara u vodu tako što ću da raskomadam svoj eos i da razbucam onu kutijicu, odlučila sam da uzmem ovo kao bi mogla da pkušam da uradim taj DIY! Nije neka tajna da mi je omiljena boja crvena, pa sam zato i uzela ovu boju kutijice. Jedino što me i dalje kopka jeste kako da sastavim ovo u jednu celinu, ali valjda ću shvatiti.




6. Macaroon zelena kutijica 

Ova kutijica je medena! Uzela sam zelenu, pošto nemam ništa u toj boji i onda reko što da ne. Mnogo mi se sviđa, ja bi to koristila opet za neki DIY, neki scrub za usta ili nešto tako. A može da se koristi i kao kutijica za nakit tokom putovanja. Stvarno odličan proizvoda. Mislim da mi je ovo posle ono velikog nesesera najomiljenija stvar.






7. Providna plastična flaša

Znam da ovo zvuči mega giga  glupo, ali imam validan razlog! Ja sam jedna od onih osoba koja ne voli da na kratka putovanja nosi celu bocu šampona ili kupke, pa zato uvek pokušavam da nađem način da ponesem sa sobom što manje. E, pa sada imam veoma praktičan način da to uradim. Sada ću sipati svaki put u ovu flašicu šta mi je potrebno. Ima 100ml što je tačno onliko koliko mi treba kupke za na primer ekskurziju.




8. Staklena tegla

Apsulutno je predivan izgled ove tegle. Opet sam je uzela zbog nekih putovanja ili zbog nekih DIYs, zato što ja dosta koristim prirodne scrubove, a retko kad imam u šta da ih smestim. Pa eto sada imam lepu i kompaktu teglicu. Ima 30ml i došla je u jednom komadu,a staklena je. Ali sa druge strane staklo je veoma debelo i čvrsto, što znači da se teško lomi, mislim ne preporučujem da isprobate ali samo kažem.





U suštini to bi bilo to! Zahvaljujem se još jednom All In Packaging kompaniji na ovoj malo saradnji i prilici da isprobam njihove proizvode!

Nadam se da vam se svideo post!

To je to za danas. Polubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Hah, bilo mi je neobično razgledati ove proizvode, nisam viđala nešto slično do sada. Prvi neseser, kao i staklena teglica mi super izgledaju! :)

    Poseti i moj blog smoothieglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    https://eniiway.blogspot.hr/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts