Wednesdays With Iva: Oktobarski favoriti

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Prošla je Noć veštica, što znači da je sad vreme za NOVU GODINU!!!

Za danas sam vam spremila još jedan post Wednesdays With Iva, a ovog puta su u pitanju moji oktobarski favoriti. Izvinjavam se što nije postavljeno u sredu, ali imala sam obaveze i puno kontrolnih.

Pa da počnemo...


Gledala sam u subotu "Jesen samuraja", domaći film, odlična komedija. Film je apsulutno fenomenalan, jedini stvar koja bi mogla da vam smeta jeste količina psovanja u ovom filmu. Tj. vulgarno izražavanje, ali ako ćemo iskreno retko kad je srpski humor bez vulgarnosti. Glavni glumac je Petar Strugar, a takođe bitni su Nikola Kojo, Hristina Popović, Sergej Trifunović... Preporučujem ga. 
 
Sledeća stvar je ovo mleko za telo, koje toliko lepo miriše, da ja to vama ne mogu da objasnim! Dobila sam ga u jednom setu sa još dva sapuna (o kojima ću posle pričati). Taj set mi je donela kuma iz Italije kada je bila, brend se zove PUPA cosmetics i stvarno su im kvalitetni proizvodi. Barem ovo što sam ja probala. Nakon depiliranja ili brijanja, ako namežam na noge nije mi izlazilo crvenilo niti mi je na bilo koji način pogoršalo kožu. Tako da mislim da je veoma kvalitetno.

PUPA cosmetics


 Kao što sam malo pre gore spomenula, ovo sam dobila u setu sa mlekom za telo. Bio je tu još jedan sapun on je imao čajnik na sebi. Sapun je toliko blag i nežan, da sam ja njega uzela kao sapun s kojim perem lice, zato što imam osetljivu kožu. Ima dosta jak miris, pa to može jedino da vam smeta možda. Ne troši se brzo, meni je trajao skoro 2 i po meseca.





Ovaj brijač sam kupila početkom septembra, ovaj je novi, a u pakovanju sam dobila dva. Odlični su, ovaj što sam prvo počela da koristim mi je trajao ceo septembar i oktobar. Odlični su, mislim da ih možete kupiti u DM-u. Ja sam se posekla samo jednom, ali to iskreno je bila moja greska, zato što ne treba da pevate i da se brijete u isto vreme.





 Ovu četkicu sam kupila u Engleskoj, i ona je četkica za rumenilo. Ali ja je koristim najviše za highligter, pošro ne koristim rumenilo. Četkica je stvarno kvalitetna, poceća malo na RT četkice i to mi se sviđa. Bila je malo skuplja, mislim da sam je platila 9 funti, što je baš dosta za jednu četkicu. Ali htela sam da kupim sebi nešto kvalitetnij, pa eto.


  
Ultra Metals Sculpt Blush Brush
Raffaello... Ja, nikada nisam volela Raffaello u svom životu, sve do pre 2 nedelje. Nije bilo ništa slatko u kući sem ovoga, i ja sam prosto morala da uzmem, pošto sam imala toliku potrebu da jedem nešto slatko. I uzela sam jednu, i posle te jedne sam uzela još tri i sve tako, Nisam pojela sve, pojela sam nekih 6. A kao što vidite ovo je nova kutija, nju sam dobila od mamine koleginice, a prethodnu koja je sad već pojedena mi je sestra kupila.




Mislim da sam u jednom od prošlih postova rekla kako ne podnosim čajeve, što je istina. Ali sam saznala da ja u stvari ne volim klasične čajeve, tj. nanu, kamilicu i tako to. Ovaj čaj sam isto kupila u Engleskoj, i nisam pogrešila. Fenomenalan je, miriše na vanilu i lavandu i duša mi se istopi svaki put kad uzmem gutljaj koliko je divan. Ja sam kupila od 40g, a ovaj se zove Petit Macaron.


Petit Macaron


Nadam se da vam se svidja post.


To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts