Haul

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Uskoro počinje raspust, a ja ne mogu da ga dočekam!

Danas ću vam pokazati par stvari koje sam skoro kupila, i koje mi se mnogo sviđaju. Mogu da posluže kao pokloni, a možete ih kupiti i za sebe.

Pa da počnemo...

1. AVON - Piling za telo

Ovaj piling još nisam isprobala, ali mnogo lepo miriše i nije mnogo grub kada ga rastrljate po pristima na primer (tako ja isprobavam da li mi piling odgovara heh). Miriše na neku mešavinu jagoda, ruža i čaja od kamilice, u suštini predivno. Veliko je pakovanje, što meni mnogo odgovara, pošto ja ove pilinge trošim kao nenormalna. Kao što možete da vidite na slici, piše da sadrži vitamin E, još jedna veoma pozitivna stvar vezano za ovaj proizvod. Platila sam ga 200 i nešto dinara, što za 200ml nije uopšte velika cena.





2. Essence - Gold Eyeliner

Ja generalno ne nosim eyeliner ili kreon, prvo zato što mi mnogo drhte ruke, a drugo zato što baš i nisam vešta u stavljanju eyelinera. Ali mislila sam što da se ne oprobam, a plus zlatni eyeliner zvuči kao totalno luda stvar koju bi mogla da nosim za Novu ili rođendan ili tako neke događaje. Veoma je pigmentovan i aplikacija nije uopšte mnogo komplikovana, čak i ako niste dobro uvežbani kao ja. Nažalost ovo je veoma mala bočica, i za tolicnu količinu mislim da 380 dinara nije potrebno, no dobro. Sve u svemu, može da izgleda veoma elegantno i lepo ako ne preterate.




3.  H&M - Maska za telefon

Zaljubila sam se u ovu masku, čim sam je videla. Kao što vidite ona je svetlo roze boje, tj. kao baby pink. Gumena je, a ja mnogo više volim gumene nego plastične maske. Koštala je 700 dinara, a maske uglavnom koštaju oko 1000 i preko. Apsulutno zaljubljena u ovu masku i to je to. Imate različite modele, ali meni se najviše svidela ova.









4. Washi Tape

Zamislite postoji washi tape u Srbiji!!!! Nisam ni ja znala do pre neki dan kada sam šetala po prodavnici koja se zove Ars. I naravno da sam ih kupila, i veoma su povoljne 4 za 370 dinara. A generealno jedna traka npr. u Americi košta 3.5 dolara. Svaka traka je dugačka 5 metara, što je veoma dugo! Na slici imate izgled traka i kako izgledaju na papiru.

5. H&M - Zeleni džemper

Ovaj džemper sam kupila pre neki dan, pošto već imam svetlo roze isti ovakav. Materijal je veoma kvalitetan i mekan i džemper nije uopšte džombast, pa lepo ide uz figuru. Bilo je još par boja, ali uzela sam ovaj tamno zeleni zato što nemam ništa u toj boji. Mnogo mi se svideo i mislim da bi bio odličan poklon. Nije mnogo skup, standarna cena - 1700 din. Najviše sam kupila zbog boje, ako ćemo iskreno. Nekako mi se svidela ideja te boje.







Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts