My Skin Care Routine: Night Edition

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Za danas sam vam spremila post o mojoj ličnoj higijeni, ovo je moja noćna rutina što se tiče moje nege.

Pa da počnemo...

Prvo što želim da vam kažem, jeste da ja imam veoma problematičnu kožu, tj. imala sam. Sada je sve to mnogo bolje, pošto redovno idem kod dermatologa. Moja koža je specifična, spada u kategoriju masne kože, ali u poslednje vreme je počela da se isušuje. Što i moja doktorka pokušava da uradi, ali par puta mi se desilo da imam neke delove gde mi je koža ekstremno suva, kao na primer ispod leveog oka i oko usana. Ne znam zašto baš tu, ali to se desilo. Što se tiče mog dermatologa, idem kod privatnika, ne zato što sam fensi ili tako nešto. Molim vas nemojte to tako da shvatate, već zato što je to mama, najbolje drugarice moje sestre. Plaćam istu cenu kao i svi, koja nije baš jeftina, ali me je to odlaženje na tretmane spasilo od akni. A zbog toga sam beskrajno zahvalna.
Koristim proizvode samo koje mi je prepisala moja doktorka, zato što ne želim da eksperimentišem, barem ne još uvek.

A sad stvarno da počnemo!

Prvo što uvek stavljam na lice jeste ova maska. Ona je sivo - beličaste boje i treba da odstoji an licu u tankom sloju nekih pola sata. Imate osećaj kao da uzimate malo gušću kremu kada je prvi put razmazujete, ali ona se brzo suši i onda imate kao tanak beli sloj na licu. Malo vam zategne kožu, pa prvih par puta kada sam je stavljala ako bi počela da se smejem počeli bi sitni delići da spadaju, pošto vam baš zategne kožu i stoji onako čvrsto.

Ova maska mi je stvarno pomogla mnogo, ne znam šta tačno radi, ali čim sam počela da je koristim videle su se promene.
Koristim je svako veče i samo uveče, tako mi je rečeno.


Nakon što operem masku sa lica, obrišem lice peškirom. Nakon toga nanosim ovaj gel, on se toliko brzo osuši, da ja to vama ne mogu da objasnim! Nemate onaj osećaj zategnutosti, već suprotno. Koža vam se oseća toliko mekano i hidrirano, da je to divno.

Ovo mi je isto prepisala doktorka, takođe ga koristim samo uveče i svako veče. Trudim se, da nakon što ovaj gel nanesem sačekam par minuta, čisto da sve to koža upije i da ne nabacujem kremu za kremom i da onda imam osećaj kao da se nikada neće osušiti.





Nakon tih par minuta... Stavljam ovu kremu. Ona hidrira kožu i treba joj malo više vremena da se osuši i da sve to koža upije. Nju takođe koristim svako veče, ali je koristim i ujutru kad se probudim.

Takođe je koristim pre nego što stavim šminku, tj. koristim je kao "primer", zato što već koristim puder i korektor i ne bih baš da još maltretiram svoju kožu i pore primerom.

Ova krema je stvarno napravila toliku razliku u mojoj koži, mislim da je ona najviše doprinela sjaju i hidrataciji moje kože. Kao i mekoći i manjku hiperpigmentacije.


Sada ću da vam pokažem neke proizvode koje koristim isto tokom moje večernje rutine, ali koji nisu stalni ili koje koristim samo ako su mi potrebni. 

 Micelarnu vodu koristim samo ako imam šminku. A to je u stvari, kad pogledam veoma često. Logično da ću prvo skinuti šminku, pa onda odraditi sve ono što sam vam navela malo pre.

Micelarnu vodu koristim prvo, a onda sapunom operem lice. Pa opet uzmem micelarnu vodu čisto da pokupim još maskare, senke ili čega već.

Koristila sam i Nivea Micelarnu vodu, ali ova mi se više sviđa. Ali planiram da uskoro kupim još neku, da isprobam pa da vidim da li postoji možda neka bolja.



 Ovaj stik, koristim samo ako imam neku bubuljicu koja nikako ne želi da sarađuje. Nanosim ga više puta dnevno, ali uveče najviše. Isto mi ga je prepisala doktorka, kao i prva tri proizvoda koja sam navela.

Ovaj stik je veoma korisna stvarčica, ako ga stvarno nanesem više puta dnevno, može da se desi da će bubuljica nestati i tokom dana. Ali ako mene pitate, ovo je dosta skupi, i imam par alternativnih proizvida koji bi mogli da vam pomognu što se tiče toga.

Prvo bi vam preporučila Green Tea Stick iz Avona, ali ovu drugu stvar sigurno imate u kući, a to je pasta za zube.



Jedino što bih još želela da vam kažem, jeste to da ako imate bilo kakvih problema sa kožom, bilo to lice, ili bilo koji drugi deo tela, ja vam preporučujem da idete kod dermatologa. To ne mora da bude privatnik, ali molim vas poslušajte ovaj savet! Toliko će vam olakšati pomoći.

Nadam se da vam se svideo post.

Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Ja sam također imala mnogo problema s aknama još od svoje 9-10godine,ali sam imala tu sreću da sam ih uspjela smiriti samo redovito održavajući higijenu pa ne moram plaćati dermatologa i sad već godinu dana imam ne toliko čistu,ali puno bolju kožu od one koju sam prije imala :D

    I odličan ti je post,baš sam nedavno otkrila tvoj blog i mnogo mi se sviđa :)<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti!♥
      Potpuno se slažem, ako nađete neku dobru alternativu, onda nema potrebe ići kod dermatologa. Drago mi je što si uspela da si izboriš donekle sa problemima!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts