Quick Makeup Review

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Želim da poželim srećan Božić svima koji ga sutra slave! Nadam se da će vam biti predivno!

Danas ću vam pričati o 2 proizvoda koja sam skoro kupila i koja su me oduševila!

AVON - Extra Lasting Liquid Foundation 

 Ovaj puder sam naručila na "slepo", pošto ne postoji AVON prodavnica, pa sam ja to naručila samo pomoću kataloga. Sviđa mi se pakovanje, veoma je kompaktno i ne može puder da iscuri! Morate dobro da ga promućkate pre upotrebe i veoma se lepo nanosi na kožu. Na prvi pogled izgleda veoma narandžasto i tamno kada ga swatchujete da ruci, ali kada ga stavite na lice stvarno izgleda lepo i prirodno. Ja sam kupila u boji "Shell" i stvarno sam zadovoljna kvalitetom ovog pudera. Pošto je bio na akciji, platila sam ga 600 dinara i mislim da je to pristojna cena za ovako dobar puder. Odlično prekriva sve nesavršenosti i nema skroz mat finiš, što ja volim. Pošto kada je tečni puder skroz mat, imam osećaj kao da se više primećuje da imam šminku. Ja sam ga nanosila natopljenim beauty blenderom i četkicom. I sa beauty blenderom i sa četkicom je aplikacija bila odlična. Ima 30ml kao i moj dosadašnji puder, a o njemu sam pričala u postu o mojim Septembarskim favoritima. Taj puder mi još uvek traje, a sinoć sam baš pomešala prvi put ova dva pudera zajedno i dobila sam savršenu kombinaciju! Pošto je ona puder baš vodenast, a ovaj je mnogo gušći i dobije se savršena formula. Sve u svemu, ovaj puder je pun pogodak. I preporučujem ga.

Essence - Make Me Brow - Maskara za obrve

Ja sam osoba koja ne popunjava obrve, nikada! To prosto ne volim, a i mislim da nema potrebe, s obzirom da imam poprilično guste obrve. Ja ih čupama ili skidam višak voskom - kako kad i ponekad ih "ošišam". Tokom moje svakodnevne makeup rutine ja ih samo rasčešljam i to bi bilo to, ali ako se spremam za neki izlazak, ako idem na neku žurku ili rođendan, onda malo popunim obrve i stvaim ovaj gel, tj. maskaru za obrve. Ona je odlična i drži obrve u jednom mestu, takođe je veoma povoljan cena, mislim nekih 300 dinara. Ja sam kupila u tamnijoj braon boji. Takođe sam primetila da ne lepi obrve i da mi ne treba mnogo vremena da skinem sa obrva ovu maskaru. Tj. ne moram krvnički da trljam kako bi je skinula. Preporučujem da je probate i da vidite sami za sebe.

Nadam se da vam se svideo današnji post!

Ako imate neke proizvode koje bi mi preporučili, da li je to šminka, odeća, šta god, bila bih vam veoma zahvalna! Napišite mi dole u komentarima vaše preporuke!

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

(p.s. kako vam se sviđa ova novogodišnja tematika?)

Comments

Popular Posts