Study With Me: Petak veče

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Za danas sam vam spremila post o mom učenju tokom petka uveče, znam da to zvuči kao mučenje i da vi to nikada ne bi radili, ali to mi u stvari mnogo pomaže što se tiče rasporeda vremena i učenja tokom vikenda.

Pa da počnemo...

Prvo što radim, jeste to da otvaram svoj bullet journal i svoj task list/to-do list iz mog bindera. Gledam šta sve mogu da odradim za kratko vreme, a što bi mi oslobodilo raspored tokom vikenda.
Odličila sam da ću uraditi moj pregled sledeće nedelje (weekly spread), da ću postaviti novi post (update), da ću započeti moj "study journal" i da ću krenuti da pravim moj novi plan učenja (study plan). Pored toga, sam odlučila da ću uraditi domaći iz latinskog i da ću početi da čitam sledeću lektiru, a to je "Ep o Gilgamešu".






Počinjem sa moji novim "study journal-om". Uzela sam svesku koju inače ne bih koristila, ona nije izgedala originalno ovako, već sam je ja obložila nekom starom kartom sveta koju sam imala u atlasu.
Što se tiče razlog zašto sam započela da koristim još jedan vid zapisivanja svojih obaveza i tako toga, jeste zato što se u mom bullet journal-u lako izgubim, što se tiče škole. Njega koristim za sve obaveze, i mnogo mi odgovara taj vid planera. Ali što se tiče školskih obaveza, mislim da bi mi bilo lakše da imam zaseban planer što se tiče svega toga. Tu mogu da zapisujem koliko lekcija, od koje do koje, rokove, testove. I da to sve imam lepo na jednom mestu. Dok se ovde stalno sa stranice na stranicu, nekad moram da ga celog prelistam da bi našla šta mi treba.
Pa sam zato odlučila da započnem i ovaj planer.
U suštini on ima veoma sličan ključ onom u mom bullet journal-u, tj. isti. Nemam samo sistem boja, mislim da ću napraviti novi - tj. imaću jednu boju za domaći, jednu za testove, jednu za beleške itd. Onda na ovom drugom papiriću imam ispisane sve predmete koje imam u školi. Na sledećoj strani ću verovatno imati moj raspored časova i onda ću koristiti dnevni pregled, a ne nedeljni. Zato što svaki dan učim, i onda mi je lakše da sam neograničena što se tiče prostora i da sve mogu lepo da zapišem šta treba da uradim - i kako, ako je to potrebno.
Sve u svemu obaveštavaću vas što se tiče ovoga. Da li je to bila pametna ideja ili ne, i tako to.


Sledeće što nastupa na scenu jeste "Ep o Gilgamešu", tu nemam puno šta da vam kažem. Našla sam lektiru online i počela da je čitam.

Nakon što mi je dosadilo čitanje, uzela sam svoj kompjuter i počela da pišem ovaj post, a tu nema neke velike mudrosti. Pošto nisam završila moj novi plan učenja, stala sam na pola pisanja i krenula da razrađujem novi plan. Ako vas to zanima recite mi u komentarima, ili bilo koja druga ideja vezano za "Study With Me" postove. Oko 21h sam otišla da gledam film sa mamom, a što se tiče domaćeg iz latinskog to sam ostavila za sutra, tj. danas.
Moj nedeljni pregled ste imali priliku da vidite i mom prvom postu "Study With Me" - link

A ova slika predstavlja ono što sam odradila.



 Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Stvarno rijetko čujem da netko uči petkom,ali mislim da bi ta tvoja organizacija u učenju svima bila pametna odluka hahah

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, i ja bi volela da samo uživam petkom, ali mislim da mi ovo nekako olakša stvari!

      Delete

Post a Comment

Popular Posts