Devojke gejmeri - DA ili NE?

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Ja sam se vratila pisanju nakon male pauze.

Uveliko smo u raspustu i apsulutno uživam.

Za danas sam vam spremila jedan post povezan sa jednom od mojih omiljenih blogerki, Katarinom. Ona je prva napisala post o ovoj temi, a ja - neopisivo verna feministkinja, koja apsulutno veruje u ravnopravnost i smatra da ima dosta nerazrešenih dilema i budalašina - sam odlučila da odgovrim na ovo pitanje u punom gasu!

Pa da počnemo...

Devojke gejmeri - DA ili NE? Moj odgovor je "DA!!!!" sa milion uzvičnika. Svi znamo da dečaci imaju "predispozije" da više vole igrice... Čekaj, šta? Molim? Ne, ne, ne. Ja sam žensko i volim igrice. Da žensko, zamisli. Nisam neki veliki fan i nisam nešto mnogo zaluđena, ali ne mislim da su glupe i zasigurno ne mislim da su samo zanimljive dečacima. Imam trilion drugarica koja je obožavaju igrice, i razbijaju dečake kada igraju. A isto tako znam i dečake koji ne podnose igrice. Zamislite te to!

Sve više devojaka je počelo da se upušta u posao sa igricama i računarima i ja sam veoma srećna zbog toga, zato što ranije je to bilo na neki način tabu. Devojke bi bile isprozivane najstrašnije zato što uživaju u nečemu što je smatrano "muškim" hobijem. Rečeno im je da se pretvaraju da vole nešto kako bi bile bliže sa dečacima, i možda našle dečka. Kako su "fejk" ili možda su dovodili i njihovu seksualnost u pitanje, samo zato što - jelte ona voli da radi nešto što je predviđeno za muškarce.

Neopisivo mi je drago što je Katarina napisala ovaj post i naterala i mene da napišem nešto o tome. Sve u svemu želim da kažem da, ne treba deliti stvari, pojave niti bilo šta na muške i ženske. Zašto prosto ne bismo uživali u onome što volimo da radimo.

Isto kao što podržavam devojke da igraju igrice, da se bave boksom, da ne moraju da imaju decu kad odrastu, da ne moraju da budu u potpunosti ženstvene, tako i podržavam dečake da se šminkaju, nose štikle, bave plesom i da budu ženstveni. Zato što ko sam ja, da oduzmem bilo kome nešto što vole i što je potpuno legitimno i normalno?

Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Drago mi je što te je moj post inspirisao <3 Odličan post, kao i uvek <3

    mydiary328.blogspot.rs

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts