Wednesdays With Iva: Januarski Favoriti

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Za danas sam vam spremila jedan 'Wednesdays With Iva' post. Dugo nisam pisala favorite ili postove tome slično, tako da što da ne.

Pa da počnemo...

Sticky Notes

Ove sticky notes sam kupila u Libro prodavnici, kada sam bila u Beču. Mnogo su slatki i koristim ih u mom planeru trenutno, ali mislim da ću ih koristiti i za školu. Kao što vidite na slici, ima jedan veliki kao torta, i ispod se nalaze manji u različitim bojama, moj omiljeni je plavi.











Pilot Frixon Highlighters & Pilot Juice Pens

Sledeći favorit su ovi "highlighter-i" tj markeri za podvlačenje i gel hemijske. Oba pakovanja su od istog proizvođača - Pilot. Naručila sam sa Amazona, preko drugarice pošto ona često naručuje. Kod nje sam bila u Beču. Ove hemijske i markeri su san snova, pošto već znate da sam ja veoma posvećena školi i učenju, odlučila sam da sebe malo častim za rođendan ovim veoma kvalitetnim i preslatkim hemijskama i markerima. Ako se već trudim toliko, zašto ne bih sebi malo ulepšala iskustvo. Sem toga što estetski lepo izgledaju, stvarno su fenomenalno pigmentovani i kvalitetni. I plus u pastelnim bojama su - ne može bolje od toga.



Zebra Mildliners

Još jedan set highligther-a, tj. markera za podvlačenje. Koje sam nekom neverovatnom srećom osvojila u jednom giveaway-u. Ne pitajte me, ne znam kako. Ali eto desilo se, i ne mogu da vam opišem koliko sam bila oduševljena kada sam saznala da sam pobedila. Inače ovi markeri su takođe veoma kvalitetni i od još jednog odličnog proizvođača - Zebra. Oba brenda su japanska, a oni prave najbolji "pribor za školu".
Ovi markeri su isto fenomenalni! Zaljubljena sam u sve boje! I oni imaju dve strane, jednu gde je deo za podvlačenje, i drugi gde je kao običan flomaster.




Washi Tape

Kupila sam još washi tape-ova!!! Sada ukupno imam 12 i obožavam ih. Kupila sam ih isto u Beču, haha... Imam tri plave, jednu ljubičastu, jednu roze, jednu sivu sa zlatnim tačkicama, jednu belu sam prasićima (omiljena) i jednu belu sa nekim natpisima. Sve su veoma kvalitetne i mnogo mi je drago što sam ih kupila. Koristim ih skoro svaki dan u mom planeru. A verovatno ću ih koristiti i za školu.








Mini sveska sa ježom

Ovo sam takođe osvojila u onom giveaway-u. I preslatka, ja sam mislila da je mnogo veća, ali nema veze. Preslatka je i ovako i onako. Koristiću je nekada... Valjda. Pošto ja imam toliko svezaka koje su lepe i onda ih ne koristim zato što ne želim da ih upropastim. Šta ću.











DM mirisna sveća

Dobila sam ovu sveću za Novu Godinu od Tine i predivno miriše. Ne palim je često, zato što imam migrenu i onda mi to lako smeta. Ali mnogo lepo miriše i osveži veoma brzo sobu. Mislim da je kupljena u DM, ali nisam u potpunosti sigurna. Ne znam kako baš da objasnim miris, malo miriše na karamelu.. Ali nisam sigurna.









LUSH - Curly Wurly šampon za kosu
 
  Dugo sam želela da isprobam ovaj šampon, zato što imam kovrdžavu kosu koju je toliko teško obuzdati. I ovaj šampon me je spasio. Prvo što je potpuno organski šampon i napravljen je ručno - genijalno! - drugo, predivno miriše i treće, moja kosa nikada nije bila mekša i nikada nije imala neku definiciju kao sada. Jeste šampon skuplji, ali isplati se.









Too All The Boys I Loved Before & P.S. I Still Love You by Jenny Han

 Ne želim ništa da vam razotkrijem, zato što  stvarno treba da pročitate knjige. A sad uskoro  izlazi i treća i ja ne mogu da dočekam da izađe.  Ukratko, radi se o devojci koja piše pisma  svakom dečku kada se zaljubi u njega, ali ta  pisma nikada ne pošalje. Već ih čuva, i piše ih u  stvari kako bi se odljubila. Obe knjige su me  toliko oduševile i smejala sam se i plakala sam. I  toliko me glavna junakinje podseća na mene. I  generalno sve sa čime se susreće sa svojim  sestrama i prijateljima. Predivne knjige.  Preporučujem ih od srca.





Yuri On Ice 

  Dugo nisam pratila Anime niti Mangu, ali    svuda na tumblr-u sam viđala gif-ove ove serije i  odlučila sam da je pogledam. Genijalno je  osmišljeno i animacija je odrađena fenomanalno.  Anime se radi o umetničkom   klizanju i o mladom profesijonalnom klizaču  Yuri-ju koji nema puno samopouzdanja i planira  da se povuče. Ali naravno sve se rešava na kraju  i on postaje bolji nego ikada. Čak i ako nikada  niste gledali Anime i smatrate da je to glupo,  pokušajte, ja nikada nisam bila neki veliki fan ali  ovaj anime me je osvojio. 


  Sick Of Losing Soulmates by Dodie 

Ovu pesmu slušam neprestano već dva meseca.
Postala mi je jedna od omiljenih, ima tako predivne reči i melodija je prelepa.














Shape Of You by Ed Sheeran (Live)

Jedna od novijih pesama, a Ed je inače moj omiljeni pevač. I ova pesma je predivna. Genijalno, genijalno.















Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Sve stvarčice su predivne, ali mi se ipak najviše dopadaju hemijske i markeri ;)
    Odličan post, kao i uvek! ;D

    mydiary328.blogspot.rs

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts