Study With Me: Printables

Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Za danas sam vam spremila jedan post vezan za organizaciju, najpre kako da organizujete svoje učenje ali i druge stvari uz pomoć 'printables'.

Pa da počnemo...

Pored mog bullet journal-a ja koristim moj školski planer i nešto što se zove 'prinatbles'. To su planeri koje možete da štampate. Možete naći puno njih online, a možete i sami da ih napravite. Ja radim i jedno i drugo.

Danas ću vam pokazati moje 'planere' i rećiću vam zašta ih ja koristim. Sve ovo što ja pravim možete da nađete na mom studyblr-u, tj. Tumblr-u.

Ovo je moj dnevni planer, na njemu se nalazi vaša 'to-do' lista, deo gde možete zapisati neke beleške ili nešto bitno. Takođe imate kapljice na kraju strane koje predstavljaju količinu vode koje ste popili taj dan, a pored toga imate unos hrane, tj. dnevne obroke.

Uskoro će biti i u različitim bojama ovaj dnevni planer, ali trenutno je online samo ovaj u roze-plavoj boji.











Sa druge strane imate ovaj mesečni kalendar, ovaj je na primer za mart. Tu možete da upisujete bitne događaje, rođendane, testove itd. Ja lično koristim godišnji kalendar i onda različitim bojama podvlačim šta je kog dana. Npr. testovi su zelene boje, rođendani ljubičaste... Ali mnogo ljudi preferira ovaj način organizacije.

Ovaj kalendar za mart imate u raznim bojama.








 Naravno postoji i druga strana sa petkom, subotom i nedeljom, ali slika zbog nekog razloga neće da se očita. Ovo je slično kao dnevni planer, samo je velika 'to-do' lista za celu nedelju. Kao veoma jednostavan bullet journal.

Ovaj sam danas napravila pa će ovih dana izaći i u drugim bojama, trenutno ima samo u narandžastoj.












Pored svega ovoga imate i motivacione postere, ovaj mi je omiljeni koji sam ja napravila. Imam još dva, ali se nadam da ću napraviti još različitih.
Ovi motivacioni posteri su odlični, lepo izgledaju, a usput vas i motivišu. Oni su iskreno najlakši za pravljenje, a odlično izgledaju.









Na mom tumblr-u, kao što sam već i rekla, možete da nađete linkove za sve ove planere i još par drugih. Ima u različitim bojama (da ima i crno-belo, i ja sam jedna od nesrećnika koji imaju crno-beli stamapč)! Nadam se da će vam poslužiti!

Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Super post draga! I sama jako volim ove printables koje imam i sama u svojoj sobi, baš su zanimljive ove tvoje i mislim da ću isprintati njih par :)
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts