Skincare Haul + AURA beauty sponge

Hej drugari!!!♥

Kako ste?



Dugo me nije bilo, ali evo me. Vratila sam se i sada sam u punoj snazi. Morala sam malo da se skoncentrišem samo na školu i da budem okrenuta tome.

Danas ću vam pričati o jednom malom haulu, veoma je kratak ali biće detaljan.

1. L'OREAL  - Micellar Water 

 Ovo je definitivno jedna od najboljih micelarnih voda koje sma ikada koristila. Veoma lako skida šminku i čini mi se da je bolja od Garnierove, ali ne koristim je dovoljno dugo da bi to mogla da kažem sa sigurnošću.
Na primer kada skinem šminku sa njom ne bih morala da operem lice, nemam osećaj kao da mi je nešto ostalo na licu... Ako me razumete. Ali ja uvek operem lice posle korišćenja micelarna vode, navika. Pored toga što odlično skida šminku, primetila sam da mi ne iritira kožu ni na jedan način - što je naravno veliki plus.
Sve u svemu mnogo mi se sviđa ova micelarna voda, ali tek ćemo da vidimo zvanično mišljenje nakon otprilike 2 nedelje korišćenja. Košta oko 500 dinara.


2. FREEMAN - Dead sea minerals anti-stress mask

 Pre otprilike dve nedelje sam odlučila da ću da počnem da sama sebi tražim proizvode za negu kože. Moja koža je trenutno u fenomenalnom stadiumu svog postojanja i da izlaze mi bubuljice ponekada, ali izlaze svima i to je neizbežno. Ovu masku sam prvi put probala kod najbolje drugarice i maska je genijalna. Potpuno vam očisti pore i umanji ih i mislim da tako nešto dugo nisam videla. Nanosi se 2 do 3 puta nedeljno u debljem sloju i drži se na licu oko 20 minuta. Košta 730 dinera (mislim) i definitivno nije skupa za tako odličan proizvod.





3. VALENTINA - Micellar Water make up remover wipes

 Koristim Valentina maramice za skidanje šminke već duže vreme, i uvek su bile dobre. Ali ovo pakovanje je odlično. Ranije sam koristila roze pakovanje, ne znam kako se zove nažalost, bilo je dobro ali uvek sam morala i micelarnom vodom da očistim lice nakon korišćenja njih. Sa ovima se bukvalno sve skine i to za minut do dva. I ne treba vam više od dve maramice ako imate lice puno šminke. Mnogo mi se sviđa to što imaju micelarnu vodu u sebi ali nisu natopljene njom i ne cure. Neke maramice su prosto bile uronjene u micelarnu vodu ili koju već tečnost i kada ih koristite samo cure i sve vam upada u oči i usta. Sa ovima to nije slučaj i preporučujem ih. Odlične su. Što se tiče cene nisam je zapisala.

4. AURA - Beauty Sponge

Što se tiče ovog sunđera za blendanje, ja njega još nisam probala. Ali u narednim postovima ću vam pričati o njemu. Razlog zašto ga još uvek nisam probala jeste zato što sam trenutno u "no makeup" fazi. Dajem mojoj koži malo da diše, s obzirom da sam dugo vremena nosila šminku, bez dana da je ne nanosim. I kad kažem šminku mislim all in. Sad sam još i dobila i dajem joj malo vremena da se oporavi. Ali čim počnem da ga koristim javljam vam utiske i rezultate.







Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts