Another Haul (in Serbian)


Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Odlučila sam da ću od danas pisati sve moje postove i na srpskom i na engleskom. Pošto na taj način mogu da obuhvatim veći broj čitalaca. A i mislim da će mi biti interesantan taj izazov.

Za danas vam nisam spremila veliki haul, samo  par stvari koje sam kupila za put i 3 proizvoda vezana za šminku.

Pa da počnemo...

                                                                                                             

ŠMINKA
                                                                                                             


1. LLUMS Cosmetics Mattifying Bronzer

Kao što sam i rekla ranije, ja imam samo reči hvale za ovaj brend. I stvarno me oduševljava što je to i domaći brend, a opet je tako dobar i formula za generalno sve proizvode koji su u prahu im je fenomenalna. Takođe koristim njihov highlighter i rumenilo, i sva tri proizvoda su apsulutno odlična. A cene stvarno nisu visoke, ne znam da li sam primetila da je bilo koji proizvod iznad 800 dinara. Ovaj bronezer koji sam ja kupila je u boji 'Baked Brownie'. I veoma se lako blenda i mislim da stvarno lepo izgleda na mojoj koži. Kako god, smatram da im je highlighter mnogo pigmentovaniji. I kad bi poredila sva tri proizvoda to bi izgledalo ovako:
highlighter > bronzer > rumenilo

Ali sva tri proizvoda su generalno odlična. I trenutno su na sniženju u Lilly drogeriama. I ovaj bronzer sam platila 319 dinara.

2. Maybelline Color Drama Lip Pencil

Tražila sam već duže vreme neke mat ili 'velvet' olovke za usta koje mogu poslužiti kao i karmini. I da ne poverujte, prvi put u životu sam otkrile ove Maybelline olovke za usta. I stvarno su odlične, veoma pigmentovane, veoma kremaste i ne suše usta - tj. sve što vam je potrebno. Ja sam kupila moju u boji 'Nude Perfection' (630). Stvarno mi se mnogo sviđaju, nosila sam ih ceo dan danas i ni u jednom trenutku mi nije bilo nelagodno niti sam ih nešto puno osećala na ustima. Planiram da kupim još boja, primarno crvene nijanse. Pošto, ako me već duže vreme pratite, znate da su mi omiljeni karmini crvene boje. Ove olovkice koštaju 299 dinara.

3. AURA Blending Eyeshadow Brush

Aurine četkice su 100% favoriti! Njihove četkice su stvarno odlične i vrhunske. Koristila sam ih ranije, moja najbokja drugarica ima par Aurinih četkica. Ali sada imam i ja svoju prvu Aura četkicu! Nemam reči za kvalitet ove četkice, stvarno je odlična za nanošenje highlighter-a i za blendanje senke. Mislim da ovu četkicu stvarno možete korititi za više stvari. I prosto je genijalna. Mislim da ću kupiti i veću četkicu za konturisanje, pošto smatram da se i ona može koristiti za više stvari. Takođe su veoma mekana i Aura je isto naš domaći brend, tako da svaka čast! Ova četkica je koštala 315 dinara.

                                                                                                             

ŠAMPONI
                                                                                                             


1. AFRODITA Cosmetics Vanilla Cream Shower Gel

Svi znamo da mi je ovo omiljeni gel za tuširanje, i da će to verovatno tako zauvek biti. Prosto ima taj savršeni miris vanile. Takođe u sebi ima male komadiće 'čokolade' i onda može poslužiti i kao piling za telo. Mislim da košta oko 250 dinara, ali nemojte da me držite za reč.

2. GARNIER Fructis Grow Strong Fortifying Shampoo

Nisam još isprobala ovaj šampon na kosi, ali kupila sam ga kako bi našla neki novi šampon koji bi mi odgovarao. A ovaj sam iskreno kupila zbog njegovog mirisa, miriše na zelenu jabuku. Pa kada ga budem isprobala, obaveštavam vas sa mojim utiscima.

Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Zanimljive stvarčice i super recenzije. Voljela bih jednom probati LLUMS bronzer. Možda da nam daš više sličica u budućim postovima?... :)

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/, ako želiš poseti moj blog, hvala puno u napred. :) <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts