Makeup Haul

Hej drugari!!!♥

Kako ste?



Znam da me opet dugooo nije bilo, ali sad je škola uskoro gotova, tj. za dva dana i onda sam u potpunosti slobodna.

Za danas sam vam spremila jedan haul, malo sam se častila pošto je kraj godine i dugo nisam kupovala nikakvu šminku. A i dobila sam vaučer za Sephoru pa je i to presudilo da ću malo da poludim sa šminkom.

Pa da počnemo...

1. TOO FACED - Chocolate Bar Pallet 

Mnogo sam se dvoumila između ove i 'Sweet Peach Pallet', ali sam se na kraju odlučila za ovu, i ako više volim narandžaste tonove, kako bi i moja mama mogla da koristi paletu. Ali mislim da stvarno nisam pogrešila što sam je uzela, sve senke su apsulutno predivne i mogu da se našminkam na 200 različitih načina samo sa ovom paletom, i ova senka u donjem desnom uglu može da se koristi i kao highlighter.
Takođe stvarno miriše na čokoladu.
A moje omiljenje senke u paleti su:
Salted Caramel
Haute Chocolate
Black Forest Truffle
Amaretto
Champagne Truffle.

 2. ESSENCE - My Must Haves Single Eyeshadows

Ove dve senke su stvarno ODLIČNE! I mislim da su jedne od najboljih koje sam koristila od dragstor šminke. Odlično su pigmentovane i predivno se nanose na oko. Ja imam samo ove dve nijanse, tj. boje, ali planiram da kupim još i da isporobam više njih, pošto nisu mnogo skupe, a stvarno su odlične. Preporučujem ih svima!










3. TOO FACED - Better Than Sex Mascara 

Ovu maskaru sa već koristila jednom, moja dobra drugarica je takođe imala, pa sam je jednom stavila kada smo išle na jednu žurku. Ali sam se odlučila za malu maskaru, tj. nisam uzela 'full size', već manju opciju. A to sam uradila, kako bi videla da li mi se baš, baš svidja ili sam koristila i bolje koje nisu toliko skupe.
Ova maskara je dobra, ali je nisam dovoljno puta i dovoljno dugo koristila kako bi bila sigurna u njen potpuni kvalitet.
Ali kako god okrenete, maskara je maskara, sve zavisi od toga kakve više volite.





4. LLUMS - Highlighter & Blush Baked Duo

 Nemam ništa da kažem sem reči hvale za ovaj proizvod. Generalno mislim da je LLUMS odličan brend, čak i jedan od najboljih trenutno u dragstoru. Highlighter je 100% pigmentovan i predivna je boja, presijava se na neku zlatnu i ostaje na licu tokom celog dana. Ja lično retko kad koristim rumenilo, ali pošto sam shvatila da mojoj bledunjavosti nema pomoći, a reetko kad stavljam bronzer, odlučila sam da se oprobam u stavljanju rumenila. Mogu samo reći da je bila velika greška što ga do sada nisam koristila, pošto vam stvarno daje tu neku slatku notu i izgledate zdravije.




 5. SEPHORA - Teint Infusion Foundation

Ne mogu još ništa da vam kažem što se tiče kvaliteta ovog pudera, pošto ga nisam dovoljno puta koristila. Ono što mogu da Vam kažem jeste da je za masnu kožu i da ima mat finiš. Veoma je vodenast i nije težak, tj. ne osećate ga uopšte na koži. I to je to što mogu za sada da vam kažem o njemu.










Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts