My skin care


Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Za danas sam vam spremila jedan post vezan za moju kožu, primarno vezano za moje lice ali i generalno. Kako je negujem, šta radim kada je problematična i kako sam je zavolela takvu kakva je!

Pa da počnemo...


1. Svaki tip kože je drugačiji!

Retko ko ima 'savršenu' kožu, ja prva imam kožu koja je apsulutno odlučila da mi zagorča život, ali hej, takav je život. Ja, na primer, imam masnu kožu koja je sklona bubuljicama i hiperpigmentaciji. Moja najbolja drugarica ima veoma masno čelo na primer, ali zato joj je ostatak lica veoma, veoma suv. Što znači da ima mešavinu. I naravno, imate ljude koji imaju suvu kožu. Pa vodeći se time, koji tip kože imate, takve proizvode za negu treba da koristite. Ja ću najviše pričati o proizvodima za masnu kožu, ali sam malo istražila i za ostale tipove.

2. Proizvodi koje ja koristim:

~ za skidanje šminke:

L'oreal Micellar Water

O ovoj micelarnoj vodi sam već pričala u jednom mom haul-u, staviću link na kraju posta. Ova micelarna voda, pored Garnierove, je ja mislim jedna od najboljih dragstor micelarnih voda. Nije ni mnog skupa, koštala je oko nekih 500 dinara, ali tada je bila na sniženju u DM-u. Dosta ljudi poredi Garnierovu micelarnu vodu i ovu od L'oreala, ja mislim da su gotovo iste. Samo što mi se čini, da od kad su promenili formulu za L'orealovu micelarnu, da je ona malo bolja. Sada, ja nisam probala novu Garnierovu, pošto još uvek nisam potrošila ovu. Najčešće je koristim za skidanje šminke ili za čišćenje lica pred spavanje i ako nemam nikakvu šminku.


~ za čišćenje pora i lica:

Freeman Anti-stress Mask

Ovu masku sam spominjala isto kada i micelarnu vodu, tj. u istom haul-u. Što se tiče njenog kvaliteta, još uvek nisam u potpunosti sigurna da li je odlična ili sam koristila i bolje maske. Ali jedno je sigurno, a to je da stvarno dobijete dosta u jednoj tubi i koža je veoma meka nakon korišćenja ove maske. Mislim da ne pravi toliku razliku u mojoj koži, zato što je ovo maska za 'sve tipove kože', a to je baš i nerealna stvar. Pogotovo za mene, jer ja imam veoma, veoma masnu kožu.








DIY Maska - Med i soda bikarbona

Ovo je odlična maska, koju možete sami kod kuće da napravite. Treba vam med i soda bikarbona. Dve kašike meda i jedna kašika sode bikarbone. To sve lepo pomešate i nanesete na lice. I nakon 10-15 minuta skinete mlakom vodom. Jedini problem koji ja imam sa ovom maskom jeste, da mnogo curi i klizi, pa konstantno morate da pazite da vam negde ne kapne.


DIY Maska - Med i cimet

Za ovu ste sigurno čuli. Treba vam med i cimet. Jedna kašika meda i jedna ili dve kašičice cimeta. Neki ljudi vole i da iscede malo limuna. Sve u svemu to nanesete na lice i treba da odstoji nekih dvadesetak minuta, ali nije strašno ako ostane i duže. I posle toga je samo utrjate malo u kožu i isperete vodom.

~ za hidrataciju:

Jean D'Arcel Creme

Iskrena da budem, ne znam da li sam pogodila sliku, pošto postoji više njihovih krema, koje su u istom pakovanju i pakovanje im je svima zeleno sa strane. Ali sve u svemu, ovu kremu koristim svakoga dana i dobila sam je od svog deramtologa kao kad odete kod doktora i oni vam prepišu lekove, tako je meni moja doktorka prepisala ovu kremu i još par stvari, ali njih trenutno ne koristim. Za ovu kremu dušu dajem, koliko je dobra. Veoma je hidrantna i koristim je ujutru kada se probudim i uveče kao zadnji proizvod u mojoj rutini. Često je stavljam i kao podlogu za šminku. Ali je veoma skupa i pokušavam da nadjem neki, tkzv. 'dupe'.




3. Šminka koju koristim:


~ puder:

Sephore Collection Tein Infusion Foundation 


Skoro sam kupila ovaj puder, u Sephori, ona je predviđen za masnu kožu. I mogu reći da je odličan, nije 'full coverage' puder, ali sem toga je sve što mi treba. Sephora ima i pudere za suvu i za mešovitu kožu. Ne mogu da setim kako se zovu, a ni na sajtu nisam mogla da ih nadjem. Ali kako god, ako želite da ih kupite možete ući u Sephoru i pitati ih za puder za masnu, suvu ili mešovitu kožu. Moj je koštao oko 1900 ja mislim, ali nisam u potpunosti sigurna.









~ korektor:

Essence Camouflage Full Coverage Concealer

Ovaj korektor nije 'full coverage' to odma da vam kažem. Ali je veoma svetao i to je odlično pošto je imam veoma svetao ten. Nažalost ima samo dve nijanse i ja ga koristim u nijansi 10, koja je ja mislim svetlija. Sve u svemu, gotovo da su iste samo što jedna ima malo žućkastiji ton, a druga malo više vuče na roze. Ovaj korektor je potpuno okej za svoju cenu, koja je ja mislim oko 300 dinara. I dobijete poprilično dosta, u odnosu na Aurin korektor koji smatram da je bolji, ali je veoma mali i skuplji. Jedini pravi problem koji imam sa ovim korektom je to da ako ga brzo ne izblendate osušiće se tako i posle ne možete da ga lepo nanesete na kožu.



4. Youtubers which are 100% real when it comes to skin care:

Zoella 
Sophdoesnails ; 2
Ingrid Nilsen
Kathleen Lights
AndreasChoice

5. Moji postovi koji isto imaju veze sa negom: 

Skincare Haul


Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts