Coffee With Iva: When your skin is being a total b*tch (in Serbian)


Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Za danas sam vam spremila jedan 'update' post, da ga tako nazovemo, s obzirom da se već par dana patim sa mojom kožom i lice mi izgleda kao da opet imam 11 godina i da nikada nisam čula za cleanser ili tako nešto. Ovaj post se sastoji iz više delova. Tj. pisala sam ga više dana kako bih mogla da vam približim taj proces pročišćavanja kože i šta se sve dešava. Ovaj post će biti postavljen samo na srpskom, zato što trenutno nemam vremena da pišem zaseban na engleskom.

Pa da počnemo...

                                                                                                             

PETAK (11.08)
                                                                                                             


Već par dana, recimo 5-6 se mučim s kožom na licu. Razlog tome? Nemam pojma, i pokušavam još uvek da saznam - Šta, zašto i kako... No, dobro. Jedan od tih razloga može biti da sam danas dobila, i dovoljno sam besna sama po sebi, znate kako je to već, i onda na sve to me i koža izluđuje. Ali valjda će uskoro proći, i onako idem u ponedeljak kod dermatologa.
Danas sam se baš opremila maskama i tako tim stvarima. Ne nosim šminku već par dana, i ovako pomalo izgledam kao crveni kiseli krastavac. Ali, znate kako se kaže, ako ne mogu da volim sebe bez šminke, da li ću stvarno biti zadovoljna sa šminkom. Tako da, sve je u redu, samo sam malo iznervirana.

Pa kako već pričam o koži i nezi, reko - mogla bih da vam dam mali update na to šta trenutno koristim i da podelim još neke novosti s vama.

Kako sam bila u Beču, pre 2 nedelje? Mislim da je to bilo pre dve nedelje, kod najbolje drugarice, znate da tamo idem najmanje jednom godišnje. Pa kako sam bila tamo, odlučila sam da isprobam novi cleanser, i to Lush-ov. Zove se Herbalism i kao i svi Lush-ovi proizvodi je Cruelty Free, Veganski proizvod i 100% prirodan.

Sviđa mi se ovaj cleanser pošto nije mnogo grub i zato što je prirodan, tako da znam da me sigurno nikakve hemikalije ne mogu nauditi.
Ovo koristim isključivo uvuče, nakon mog tonera, nakon što završim sa cleanserom, stavljam svoju masku, o kojoj sam pričala u prethodnom Skin Care postu i nakon toga kremu kako bih hidrirala kožu.



                                                                                                             

SUBOTA (12.08.)
                                                                                                             


Koža mi je gora, osula sam se po bradi i ispod brade i iskrena da budem, dugo mi koža nije bila ovako problematična. Jedino što me plaši jeste da će da mi se stvore akne. Koža mi se takođe mnogo više masti nego inače, što je užasno, s obzirom da je već imam tragično masnu kožu. Pokušavam da se ne nerviram, pošto idem u ponodeljak kod dermatologa i da ništa ne diram, ali ne ide mi ni jedno ni drugo.


                                                                                                             

NEDELJA (13.08)
                                                                                                             


Crvenilo se smanjilo, ali sem toga nikakvo poboljšanje. Trudim se da što manje diram lice i da ga dovodim u kontakt s stvarima. Ali mislim da je bolje nego što je bilo juče. Još uvek mi je rutina ista, ali možda se nešto promeni s obzirom da dugo nije. 
Takođe sam ostala bez moje +50SPF kreme za lice, tako da to moram da opet kupim, zbog moje hiperpigmentacije. Ah da, uopšte nisam pričala o mojoj hiperpigmentaciji, ali evo sad ću. Veoma je čudno to što mi se hiperpigmentacije nije pogoršala, pošto uvek kada imam loše dan, može baš da se primeti razlika u pigmentaciji oko mog nosa, usta i očiju. Tako da me to malo čudi, ali nije da se žalim. 
                                                                                                             

PONEDELJAK (14.08)
                                                                                                             


Završila sam sve kod dermatologa, i saznala sam razlog zašto mi je od jednom koža buknula. Rekla mi je doktorka da je sve to hormonski sada, razmišljala sam i ja da nije hormonski, ali sam opet mislila da me je taj period prošao. Ali očito nije. U suštini nije ništa strašno, očistila mi je lice i dala novu kremu da koristim jednom uvuče kako bi mi se lice očistilo. Ta krema se zove Skinoren i koštala je 800 dinara. 
Odmah ću vam reći da kad je namažete na lice jedno 15 minuta će vas užasno svrbeti koža, ali šta ćete, tako krema funkcioniše. Ali iskreno, ako odradi svoj posao kako treba, najmanji problem je što će 15 minuta svako veče da me svrbi lice. 

                                                                                                             

UTORAK (15.08)
                                                                                                             

Koža mi je već znatno bolja, i mislim da je to sve zahvaljujući Skinoren kremi. Još uvek nisam u potpunosti očistila lice, normalno, ali već vidim da deluje. Što znači da je odličan lek za hormonske reakcije. Koristiću ga i danas, pa ću vas obaveštavati kako napredujem. 
Nadam se da vam se svideo današnji post. 

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts