Makeup Wishlist | ColourPop (in Serbian)


Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Napokon sam se vratila i sada imam internet konstantno, tako da se vraćam pisanju.

Za danas sam vam spremila moju listu želja sa ColourPop sajta.

1. Lippie Stix - Aquarius ($5.00)

Već duže vreme planiram da naručim nešto sa ColourPop sajta, ali uvek se premišljam i na kraju nikada ništa ne naručim, ali sada imam par favorita na moj listi želja, tako da to bi bilo to što se tiče ColourPop-a.

Oduvek sam htela da probam njihove proizvode za usta, zato što toliko mojih omiljenih Youtuber-ki i Blogger-ki voli ovaj brend i toliko ga hvale, da me prosto navode da kupim nešto.

I eto tako sam naišla na ove kao 'kreone' za usta, i naravno uzela bih u ovoj boji, zato što sam ja vodolija u horoskopu i zato što je boja prelepa.



2. Lip Bundle - Aquarius Bundle ($15.00)

Ovo je collab sa mojom omiljenom Youtuber-kom Kathleen Lights i u ovom setu dobijete tri tečna karmina, njihov Ultra Matte Lip, Ultra Satin Lip i Ultra Glossy Lip. Mislim da je ovo savršen set, pogotovo ako volite nude boje, zato što dobijete tri različite formule u veoma sličnim bojima.










3. Foursome - Where the Light is ($18.00)


Ovo je veoma mala paleta, ima samo 4 nijanse, ali dobijete bukvalno male kantice senke za oči. Tj. dobijete mnogo proizvoda u jednoj od ovih paketića. I sve ove boje su za mene savršene, tako da bi ih sigurno konstantno koristila, i plus ova najsvetlija nijansa verovatno može da se koristi kao i highlighter.

Ova paletica je takođe collab sa Kathleen Lights.







4.  Ultra Matte Lip - Little Weapon ($6.00)
Ovo je takođe collab, ali sa Alexis Ren. Svi znaju da ja najviše na svetu volim crvenu boju i crveni karmin, tako da bi istinsi bilo tragično da ja odlučim da ne kupim neki crveni karmin kada kupujem šminku. Ovo je mat tečni karmin i imam već dva, jedan iz Max Factora, a drugi od Maybelline-a. Ali ColourPop je poznat po svojim mat karminima, tako da bi bilo jedino normalno da isprobam jedan u crvenoj boji.








5. Pressed Powder Shadow Palette - Yes, Please! ($16.00)

Za ovu paletu bi dala svašta, ovo su moje boje u potpunosti! Ja obožavam tople tonove i narandžaste boje. Mislim da sam u nekom od prethodnih postova, gde sam pisala o Too Faced Chocolate Bar paleti da sam se dugo dvoumila između te palete i Sweet Peach palete.

A što se tiče cene, mislim da je veoma povoljna, s obizrom da dobijete 12 senki za 16 američkih dolara, i kada bi sve to izračunali, svaka senka sama za sebe bi koštala 1,3$, a to je gotovo ista cena kao i malih Essence senki, mislim da se zovu 'My Must Haves' ili tako nešto.





Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas. Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

  1. Odličan post draga! Jako mi se sviđa tvoja wishlista, paleta je zaista fenomenalna <33
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts