New Drugstore Makeup




Hej drugari!!!♥

Kako ste?

Nije me bilo veoma dugo, ali na to smo se već naviki, tako da neću dugo na tu temu. Nadam se da lepo provodite praznike.

Za danas sam vam spremila jedan tkzv. 'First Impressions' post o novim proizvodima u dragstoru, tj. u Lilly-ju. Kupila sam tri nova proizvoda, pa da počnemo.

1. Maybelline Fit Me Matte + Poreless Powder 


Čula sam dosta dobrih stvari o ovom kompaktnom puderu i već duže vreme sam planirala da ga kupim u inostranstvu s obzirom da ga kod nas nisu uvozili. Ali sam ga opazali pre par nedelja i rekla sam sebi da moram da ga kupim. Prošlo je neko vreme, pošto sam čekala da ga stave na sniženje i eto - sada je veliki broj njihovih proizvoda na 40% sniženja u Lilly drogerijama. Zgrabila sam ga odmah, na žalost niije bilo ni jednog u mojoj boji koja je 110 Porcelain, pa sam zato uzela 115 Ivory, koja je tek za nijansu tamnija što se tiče kompaktnih pudera, ali kad pričamo o tečnim vidi se razlika.

Tekstura je fenomenalna, veoma je sitno mleven ovaj prah i to se i oseća. Pored toga ima veoma slabašan miris svežine, ali moguće je da je to zato što je nov. I oseća se samo ako bas blizu prinesete prah.

Trenutno koristim Essence-ov kompaktni puder, na žalost obrisao mi se natpis pa ne mogu tačno da vam kažem koji je, ali nije ni on loš. Čini mi se da je bio nekih 350 dinara, koji dinar gore dole. Ali iskrena da budem - vidi se razlika između ova dva kompaktna pudera, ne samo u kvalitetu već i u dizajnu. Pakovanje je mnogo elegnatnije i čvršće, pa sa te strane mi se čini da će mi duže trajati.

Ovaj proizvod ima 14g i traje 24 meseca, što znači 2 godine. Platila sam ga nekih 400-500 dinara sad kako je bio na sniženju. Nastavljaću da vas obaveštavam kakav mu je performans i da li je stvarno odličan.

2. Golden Rose Highlighter Stick (Instant Radiance)

Apsulutno slučajno sam naišla na ovaj highlighter-e u stiku, gledala sam različite, npr. Llums-ov i Essence-ov i Master Strobe of Maybelline-a, ali nijedan mi nije izgledao nešto 'VAU', i kako sam šetala po Lilly-ju, ugledala sam tester za ovaj stik i isprobala ga. Oduševila se u sekundi i kupila ga na slepo, misleći da sam uzleda istu nijansu koju sam i probala, ali srećom ni ova nije uopšte loše, šta više prelepa je. Ja sam u prodavnici isprobala jednu sa roze podtonom a kupila sam sa zlatnim. Stvarno se fenomenalno presijava. Jedva čekam da ga isprobam pa da vam kažem kako izgleda i na licu i koliko dugo traje.

Pored samog proizvoda mnogo mi se sviđa pakovanje, veoma je elegantno i komapktno. Takođe se dobila veoma velika količina proizvoda, čak 9,5g. Ja sam uzela nijansu 01 Bright Gold.

3.Essence Made To Sparkle Nail Polish

 Ovaj lak sam kupila pošto mi se svidela boja, znam već da su njihovi lakovi za nokte odličnog kvaliteta tako da tu nemam šta da se pređem (nadam se). Ovaj lak je iz njihove nove kolekcije i ime boje je 01 Glam like BAM! Što se tiče jačine boje i laka, to ću vam reći u nekom od narednih postova. Ima baš dosta novih lepih nijansi koje su izbacili. Plus su izbacili i prah za nokte, da vam notki budu hrom. Ne znam da li su išta dobri, ali možda ih i isprobam.


Nadam se da vam se svideo današnji post.

To je to za danas.Poljubac za moje drugare!!!♥

Comments

Popular Posts