It's Okay To Be Like Other Girls


Zdravo!

Kako ste?

Kao što vidite desilo se čudo. Odlučila sam da postavim ubrzo nakon prethodnog posta. Danas ću pisati o fenomenu poznatom kao "Ne, ja nisam kao druge devojke." ili "Fuj, roze boja.".

Pa da počnemo...

Kao što većina vas, koja me prati poduže vreme zna, ja smatram sebe feministkinjom. I to nije ružna reč, to je čak jedna prelepa reč. Ta reč mene definiše, na više načina i na više nivoa. Definiše me kao spremnu, smelu i jaku devojku koja je veoma sposobna i zna šta želi. Rečenica koju nikada ne želim da izgovorim, niti da mi je neko kaže jeste "Ja nisam/Ti nisi kao druge devojke.". Zašto? Zašto je toliko loše biti kao druge devojke, ja baš volim kada sam kao druge devojke. Zato što su one fenomenalne, i zato što svaki put kada mi treba uložak ta devojka će mi ga dati, svaki put kada nemam dezodorans ili parfem - nema problema, ima devojka iz četvrte godine s kojom nisam progovorila dve reči u životu, ali njoj nije problem da mi ga pozajmi. Baš bih volela da budem kao druge devojke, bila bi mi čast da budem kao druge devojke.

Nadam se da vam se svideo današnji post.

Comments

  1. Zaista divan i poučan post, draga moja Iva. Danas su skoro svi zaokupirani wishlistama gde reklamiraju kineske sajtove, a zapravo ima malo blogerki i blogera koje pišu ovakve postove. Svaka čast!

    Pogledaj moj zadnji post - Q&A

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Trudim se da pišem o problemima i situacijama koje su svima veoma pozante, ali na koje se mnogi ne obaziru. :)

      Delete
  2. Potpuno se slažem sa tobom! Mislim da je ovo jedna opširna tema i da se o tome mora puno više govoriti!
    Novi post -> Peany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Jeste, mislim da bi svi mogli malo da preusmerimo pogled. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts