Wednesdays With Iva: Boyfriend? What is that, can you eat it?


Zdravo!

Kako ste?

Opet je prošlo malo više vremena, ali sad kada je počeo raspust mogu da pišem, i što je bitnije želim da pišem. Danas ću započeti jednu veoma, da kažemo "pipavu" temu, a to je veze, momci, devojke, seks i sve ostalo što dolazi s time.

Pa da počnemo...

Ja imam 17 godina i nikada nisam imala dečka, ali evo me, živa i zdrava, s obe ruke i noge, čak i oba oka i donekle pola mozga. Na pitanje "Zašto?", prosto ne mogu da vam odgovorim, jer ne znam. Nikad nije postojao razlog zbog kog nisam imala dečka - samo prosto nisam. Naravno, kad kažem nije postojao razlog mislim na to da prosto nije da nisam želela, ali se nisam nikada našla u prilici niti sam našla nekoga s kim bih mogla 105% da funkcionišem.

Biti u vezi s nekim nije samo zezanje, tu ima mnogo toga i da se radi. Na primer, morate da pružite nekome svoje poverenje, i vi morate nečije poverenje da zaslužite. Morate da imate neke granice kada su u pitanju drugi ljudi. Ima tu mnogo pravila i mogućih grešaka, za koje nisam sigurna da sam spremna. Takođe ima i puno scenarija i "Šta bi bilo, kad bi bilo" situacija, a ja sam osoba koja ima plan, uvek i zauvek - prosto sam takva. Ja sam avanturista negde u duši, ali u većem delu svog vremena volim da znam šta će tačno biti i koje su sve posledice mojih postupaka. To je još jedan razlog zašto nikada nisam stupila u vezu, jer nikada neću moći da budem sigurna u apsulutno sve, što je naravno nenormalno... Ali kada sam sama sa sobom barem znam sopstvene reakcije i osećanja u potpunosti.

Suština je da nemam pojma zašto nikada nisam stupila u vezu. Nije kao da sam u potpunosti nespremna... Naravno znam neke detalje, ali nije to ništa tako relevantno da bi me ograničilo da nikada nema dečka. Imala sam ja tzv. kombinacije, ali nije to bilo ništa značajno.

95% mojih bliskih drugarica su imale veze, i naravno za svaku je to bilo drukačije. Trenutno u mom bliskom okruženju sam jedna od retkih koja nije ni stupila u seksulane odnose, što na mene, niti na njih ne utiče uopšte, ali ume da budem malo neprijatno. Nije da žalim što nikada nisam bila u vezi s nekim, niti što nisam spavala s nekim, ali nekada je potreba da se saosećate s nekim ili da imate slične situacije mnogo velika. Ja trenutno ni ne tražim vezu, nisam aktivna u tom smislu; mislim da postoji veliki znak uzvika iznad moje glave koji me donekle tera da često razmišljam o tome. I kao da mi govori "KASNIŠ!!!!", kao da je pitanje veze toliko bitno mom sadašnjem životu.

Ovaj post nije nešto revolucionaran, ali sam htela sa vama da podelim moja osećanja na ovu temu.

Nadam se da vam se svideo današnji post. 

Comments

  1. Znači, točno znam kako se osjećam! Ja iako ću sada imati 16, nikada isto nisam imala dečka, dok sve frendice jesu. S druge strane ne razumijem zašto je u društvu tako čudno kada netko nije imao curu/dečka, to je sasvim normalno. Drago mi je da si se otvorila na ovu temu, mislim da o tome treba jako puno raspravljati iako je tema malo krinđ za neke :)
    Novi post -> Peany

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! Nije toliko čudno, koliko je meni ponekad glupo što ne razume kroz šta one prolaze. :)

      Delete

Post a Comment

Popular Posts