Weekend Unwind


Zdravo!

Kako ste?

Uskoro će kraj školske godine, i iskreno ne mogu da verujem da je tako brzo prošlo. Pa s obzriom da se približava kraj, sve su češći testovi i propitivanja. Ovo je  naravno u 80% stresno, pa sam ja zato odlučila da se ovaj vikend malo relaksiram.


Pa da počnemo...


Prvo što uvek uradim kako bi se relaksirala jeste istuširam se, pogtovo zato što je sada toplo mi to još više i prija. Nakon tuširanja uvek uradim neki piling, najčešće je to Lush-ov Herbalism. O kome sam pričala u nekom od ranijih skin care postova. Taj piling je veoma nežan i odličan je za osetljivu kožu. Nakon toga otvorim masku koju sam kupila, ovog puta je to bila Garnier Moisture + Freshness. U zadnje vreme mi je koža na levoj strani lica mnogo suva, a ne mogu uopšte da shvatim zašto. Ova maska je veoma umirujuća i treba da odstoji nekih 15 minuta.

Onda uzmem da odgledam neki film, to je uglavnom ili neka komedija ili neki Disney film. Par dobrih filmova koje sam gledala u poslednje vreme su:

  • Kissing Booth
  • How to lose a guy in 10 days
  • Burnt
  • Mr. Right
Ako ne gledam film, onda gledam seriju, neki TED Talk ili Stand Up Comedy.

  • Brooklyn nine nine (serija)
  • La casa de papel (serija) 
  • Looks aren't everything. Believe me, I'm a model. (TED talk)
  • How to make stress your friend (TED talk)
  • Tig Notaro: Happy To Be Here (Stand Up)
Što se tiče hrane, ja volim da kuvam, pa onda uglavnom spremim sebi neku pastu. To me najviše opušta, lako se sprema i preukusno je. Pa evo ga recept za moju omiljenu pastu, veoma improvizovan i na neki način sam ga sama i osmislila: 
  • 1-2 tikvice (sitno isečene na kocikice)
  • 2-3 mlada ili bela luka (sitno isečena)
  • pavlaka za kuvanje od 250ml
  • so
  • vegeta
  • origano
  • kačkavalj
  • parmezan
Prvo što uradite jeste zagrejete ringlu i u tiganj sipajte malo maslinovog ulja, kada se i ono zagreje ubacite luk da se malo proprži. Kada luk počne da prima tamniju boju, sipajte tikvice i povremeno ih mešajte dok se skoro skroz ne omekšaju. Dok ih mešate spijate vegetu i origano. Kada omekšaju, sipajte preko pavlaku i dodajte još začina. Mešajte dok se pavlaka ne zgusne. I na kraju samo skuvajte makarone i voila

Kada dođe veče stavim Jean D'Arcel masku i čekam nekih 30 minuta dok se skroz ne osuši. Ona čisti pore i odlična je. Na kraju operem lice i stavim hidrantnu kremu. Uveče često gledam TV, i uobičajne serije kao što su Sex&CityNCISModern Family, itd.

Nadam se vam se svideo današnj post.

Comments

Popular Posts