Living the American Dream

Chicago, Illinois - Thanksgiving break

Zdravo!

Prošlo je DOSTA vremena. Ali ovog puta imam stvarno odličan izgovor - nisam u Srbiji više. Nisam htela da pričam o ovome, čak sam i mislila da ću uspeti da izbegnem čitavo objašnjavanje i kako, šta i sve ostala pitanja; ali evo me, odličila sam da ću podeliti sa vama jedan veliki deo mog života i kako sam došla do ovog trenutka.

Pa da počnemo.

Aerodrom Nikola Tesla, pred polazak
U septembru 2017 ja sam se prijavila za stipendiju, da odem u Englesku na dve godine, završim srednju školu i pokušam da se upišem na fakultet tamo. Taj proces je trajao dugo, od septembra sve do kasnog februara. Ja sam se trudila puno, bila sam među 15 prvih i mislila sam da sve ide glatko. Ono što nisam znala jeste da sam se prijavila i za Ameriku. Mislila sam da sam bila po porilično jasna, ali izgleda da ne. U februaru, ponedeljak je bio, je izašla lista dobitnika za Englesku, ja nisam bila na njoj i iskreno nikada nisam osetila veći udarac na moj ego. Plakala sam dva dana, durila se još tri i pucala sebi na ego narednih pet; nadajući se da nije smak sveta - long story short - definitivno nije. Tog vikenda sam dobila poziv u 8 uveče, bio je nepoznat broj, mislila sam da je možda neko iz odeljenja kome nemam zapamćen broj, ali ne. Prve reči koje sam čula nako što sam rekla "Halo?", bile su: "Dobro veče Iva, ovde ___. Čestitam dobila si punu stipendiju za Ameriku!". Ja u apsolutnom šoku; ćutim. Nakon tog razgovora imala sam nešto manje od 4 sata da javim da li prihvatam stipendiju ili ne. Prihvatila sam je i mislim da je to bila jedna od najtežih odluka u mom životu.


Mali deo moje sobe u internatu
14. avgusta sam sela na avion sa još dve devojke koje su dobile stipedniju i krenula sam za Ameriku. I bum, samo tako sam se našla na drugom kontinentu praktično sama.  Od 14. do 18. sam bila u Bostonu, 18. sam sela na još jedan avion (tačnije dva) i uputila se ka mojoj školi. Trenutno je prošlo 3 meseca i 6 dana od kada sam u Americi. Čudno je, i nostalgija me često hvata, ali je isto tako i predivno. Upoznala sam neverovatne ljude i prijatelje za život. Našla sam se u potpuno novom okruženju i stilu života, koji mi se i sviđa i ne sviđa; sve ima svoje prednosti i mane, pa tako i ovo.

Učenje AP US History veče pred test
Trenutno idem u samo žensku školu, i koliko god to zvučalo čudno ili bez veze, stavrno nije. Potpuno je drukačije iskustvo, i predivno je. Živim u internatu i imam cimerku, s kojom se odlično slažem. Ona je četvrta godina, a ja sam treća. Odlično nam je, družimo se i van sobe i stalno gledamo filmove i serije zajedno. Ona je jedna preslatka osoba koja obožava Flaming Hot Cheetos i generalno veoma ljutu hranu. Takođe voli Chai Tea, i kafa joj ne leži dobro.

Uzimam 6 časova - Honors English, Honors Spanish, Advanced Environmental Science, Advanced Placement US History, Honors Pre-Calculus, Theater. I konstantno učim i često se i raspadam od rada, ali sam veoma zahvalna na mogućnosti da uopšte i mogu da budem ovde.

Trenutno sam u Čikagu, pošto je Thanksgiving break, i vraćam se u školu sledećeg utorka. Nakon toga imam 3 nedelje i počinju mi završni ispiti, što je potpuno neverovatno, pošto to znači da ću uskoro završiti prvi semestar.

Ali eto, to je mali life update. Nadam se da vam se svideo današnji post. 

Comments

Popular Posts